علاقه های موفقیت و راه های موفقیت

ساخت وبلاگ

بهترین جراح پلاستیک کیست ؟ داشتن ظاهر زیبا از خواسته‌های بسیاری از مردم است. به گونه‌ای که همه افراد به دنبال راهکارهایی برای مطلوب‌تر و زیباتر کردن خود هستند. جراحی پلاستیک و زیبایی بهترین راهکار برای رفع عیوب و مشکلات ظاهری افراد است. این جراحی باید زیر نظر متخصص جراحی زیبایی و پلاستیک انجام شود. تا فرد پس از عمل جراحی به نتایج مطلوب خود برسد. جراحی پلاستیک، بسیار حساس است. زیرا در صورت عدم تخصص و تجربه کافی جراح نه تنها فرد به نتایح مطلوب خود نمی‌رسد بلکه مشکلات و عوارض خطرناکی هم به بار می آورد. از این رو عمل جراحی زیر نظر بهترین جراح پلاستیک تضمین‌کننده دستیابی به نتایج مطلوب است.

در این مقاله قصد داریم در مورد در مورد جراحان پلاستیک صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید

پیشرفت دانش پزشکی در سال‌های اخیر منجر به گرایش افراد بیشتری به جراحی زیبایی و ترمیمی صورت شده است. زیرا در زمان های گذشته این عمل با سختی‌های زیادی به همراه بود اما در حال حاضر جراحی زیبایی و ترمیمی بسیار آسان تر شده است. البته مهارت و تجربه جراح پلاستیک در نتیجه نهایی بسیار موثر است. اغلب افراد برای انجام جراحی‌های خود به دلیل امکانات بالا در بیمارستان ها، به تهران مراجعه می کنند. هرچند پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک در تهران کار چندان آسانی نیست. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

جراحی زیبایی و ترمیمی صورت چیست؟

جراحی پلاستیک در حالت کلی به سه دسته تقسیم می شود:

1- جراحی ترمیمی کارکردی :

این نوع جراحی برای اصلاح عملکرد یکی از عضوهای صورت انجام می شود.

در واقع انجام این عمل ضروری و حیاتی است. مانند جراحی بینی برای افرادی که دارای انحراف مادرزادی هستند و این مسئله منجر به ایجاد دشواری در روند تنفسی آن ها شده است.

2- جراحی ترمیمی محض :

در این جراحی ترمیم آثار زخم و سوختگی هدف اصلی می باشد.

3- جراحی زیبایی محض :

این نوع از جراحی برای رفع ایراد صورت برای زیباتر شدن انجام می شود و ضرورت پزشکی ندارد.

یک جراح پلاستیک خوب در تهران باید در هر سه دسته فوق دارای مهارت کافی باشد. از طرفی جراح باید با اصول اولیه زیباشناختی آشنا باشد.زیرا عمل‌های جراحی زیبایی ترمیمی صرفا یک کار علمی نیست.

ویژگی‌های بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در شمال تهران :

برخی از ویژگی‌های یک جراح زیبایی به شرح زیر است:

1- جراح پلاستیک بتواند با توجه به نوع پوست، جنس، وزن، گوشت و نوع استخوان بیمار نتیجه نهایی جراحی را تخمین بزند و با بیمار خود در این باره گفتگو کند.

2- یک جراح زیبایی متعهد، باید از انجام جراحی‌های غیر ضروری پرهیز کند.

3- یکی از مهم‌ترین نکات ایجاد ارتباط مناسب با بیمار برای آگاهی از انتظارات او می باشد. جراح پلاستیک باید با بیمار خود درباره مزایا و معایب جراحی صحبت کند و اطمینان پیدا کند که بیمار در شرایط روحی مناسبی به سر می برد.

4- توانایی تجسم صورت بیمار را بعد از جراحی داشته باشد تا بتواند بهترین تصمیم را در زمان عمل اتخاذ کند.

5- بارزترین ویژگی یک جراح پلاستیک خوب در تهران قطعا به روز رسانی دانش خود در زمینه تکنیک‌ها و فناوری‌های جدید در حوزه پزشکی است.

6- یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در بهترین جراحان پلاستیک یافت می‌شود، این است که شنونده خوبی هستند.

7-جراح پلاستیک باید بتواند به خوبی به بیمار خود گوش دهد و در صورت لزوم بتواند ترس او را تسکین دهد.

8-جراح پلاستیک باید خود شجاع باشد که بتواند شجاعت خود را به بیمار القا کند.

بهترین جراح پلاستیک ایران

همان طور که گفته شد، یک جراح پلاستیک باید پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در دانشکده رشته پزشکی و تخصص زیبایی، برای سطح فوق تخصص جراح پلاستیک اقدام کند و پس از موفقیت در دوره‌های آموزشی و آزمون‌ها، به جراح پلاستیک زیبایی تبدیل می‌شود.

برخی از افراد معتقد هستند که بهترین جراحان پلاستیک در جهان، در ایران تحصیل کرده‌اند و ایرانی هستند و برخی دیگر نیز در بین این جراحان، به دنبال بهترین جراح پلاستیک ایران و یا بهترین جراح پلاستیک تهران می‌گردند که بتوانند عمل زیبایی و جراحی خود را زیر نظر این افراد بگذرانند.

به طور کلی، رنکینگ و رتبه بندی دقیقی برای ارزیابی بهترین جراح پلاستیک ایران و بهترین جراح پلاستیک تهران وجود ندارد که بتوان طبق آن، اقدام به تصمیم گیری در خصوص انتخاب بهترین جراحان پلاستیک ایران کرد. ولی می‌توان بر اساس برخی شواهد، بهترین جراحان پلاستیک ایران را تشخیص داد که از میان این شواهد می‌توان بر اساس نمونه کارهای آن‌ها و نیز رزومه علمی و تخصص و سابقه کار و دستاوردها و جوایز علمی که برده‌اند، برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک ایران و یا بهترین جراح پلاستیک تهران، اقدام نمود.

بهترین جراحان پلاستیک ایران توانایی تشخیص کمبود و اختلالات موجود در شکل ظاهر هر فرد را داشته و بهترین روش درمانی را در بهبود ظاهر افراد اتخاذ می‌کنند. بهترین جراح پلاستیک ایران باید علاوه بر دانش، مهارت و تخصص و تجربه کافی در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی، دانش و مهارت در زمینه زیبایی شناختی انسان و اعضای بدن افراد را داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل، معماری بدن هر فرد را بر اساس خواسته‌ها و انتظارات وی، طراحی کرده و نسبت به جراحی آن اقدام نماید.

بهترین جراح پلاستیک تهران

برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک تهران ، اقدامات قبل که برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک ایران توضیح دادیم را می‌توانید انجام دهید. اگر در تهران هستید، می‌توانید به کلینیک بهترین جراحان پلاستیک ایران در تهران مراجعه کنید و در این مراجعه حضوری، اطلاعات ارزشمندی را از نحوه کار جراح به دست آورید.

در این زمینه شما می‌توانید برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک تهران ، از نکاتی که در زیر آورده‌ایم نیز استفاده کنید:

نکات اساسی در انتخاب بهترین جراح پلاستیک و جراح زیبایی

اطمینان از تخصص و مدرک تحصیلی در زمینه جراحی پلاستیک

بسیاری از افراد گمان می‌کنند هر شخصی که پزشک جراح باشد، صلاحیت انجام عمل جراحی پلاستیک را دارد.  و با مشاهده تبلیغات جراحی پلاستیک ارزان‌قیمت در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی وسوسه می‌شوند که خود را زیر تیغ هر جراحی بسپارند. اما واقعیت این است که جراحان پلاستیک و زیبایی باید دوره‌های جراحی پلاستیک را بگذرانند و پس از اخذ مجوزهای لازم واجد شرایط انجام عمل جراحی پلاستیک و زیبایی شوند.

بررسی تجربیات جراح با توجه به نوع عمل جراحی

زمینه‌های تخصصی عمل جراحی پلاستیک متعدد است و جراحان پلاستیک در زمینه‌های مختلف تخصص دارند. از این رو باید جراحی را انتخاب کنید که در یک زمینه خاص تخصص و تجربه انجام اعمال جراحی متعددی را داشته باشد.

بهترین جراح پلاستیک تهران می تواند در زمینه‌های مختلف از جمله جراحی بینی، جراحی سینه، جراحی پلک، پیکرتراشی بدن، بوتاکس و فیلر، اتوپلاستی و موارد مشابه دیگر، تجربه بیشتری نسبت به سایر فیلدهای جراحی پلاستیک داشته باشد از این رو بهتر است بهترین جراح پلاستیک تهران را بر اساس تجربه ای که در زمینه مشخصی دارد انتخاب کنید تا بتوانید بهترین نتایج را از عمل جراحی زیبایی خود به دست آورید.

نکته ذکر شده در بالا را شاید بتوان به عنوان یکی از مهم ترین نکات در انتخاب بهترین جراح پلاستیک تهران معرفی کرد لذا دقت لازم را در انتخاب بهترین جراح پلاستیک تهران ، با توجه به این نکات، داشته باشید.

ایجاد حس آرامش و امنیت توسط جراح

این که یک جراح پلاستیک را انتخاب و به وی اعتماد کنید تصمیم بسیار مهمی است. زیرا انجام یک جراحی پلاستیک نوعی ریسک بزرگ محسوب می‌شود. از این رو توصیه می‌شود جراحی را انتخاب کنید که بتواند به شما حس آرامش و امنیت بدهد و کاملا به او اعتماد کنید و از کسب نتایج مطلوب جراحی او مطمئن باشید.

درباره امکانات و تجهیزات اتاق عمل تحقیق کرده و از آن مطمئن شوید.

جراحی پلاستیک باید در اتاق عملی انجام شود که از امکانات مطلوب همانند سیستم‌های پشتیبانی و احیا برخوردار باشد. تا مواقع اضطراری و ایجاد هر گونه مشکل جدی این امکانات و تجهیزات در دسترس باشد. بهترین جراح پلاستیک باید در این گونه اتاق‌های عمل  به انجام جراحی بپردازد.

برخورداری از اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری

برخورداری از اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری به همان اندازه مهم است که جراح باید تخصص و مهارت داشته باشد. مراعات حال مراجعه‌کننده و بیمار و نیز برخورد شایسته در قبل و حین عمل جراحی و حتی پس از آن نشان‌دهنده وجود اخلاق و منش حرفه‌ای یک پزشک جراح است. انجام خدمات جراحی پلاسیتک اعم از مشاوره و عمل جراحی با داشتن دقت و مسئولیت‌پذیری، بعد دیگر اخلاق حرفه‌ای جراح زیبایی به شمار می‌رود.

آگاهی از تکنیک‌های مدرن در جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک همانند هر حوزه پزشکی و جراحی دائما در حال تحول و پیشرفت است و با گذشت زمان تکنیک‌های جدیدی مطرح و استفاده می‌شود. تکنیک های مدرن نواقص روش‌های قبلی را برطرف می‌کند و همچنین نتایج مورد انتظار بیماران را بیشتر برآورده می‌کند. آگاهی از تکنیک‌های مدرن جراحی پلاستیک و تلاش در جهت کسب مهارت جراحی با این تکنیک‌ها برای هر جراح پلاستیکی ضروری است.

از طرفی لازم به ذکر است که تمام خدمات انجام شده توسط ایشان جهت رفاه حال بیماران با قیمت مناسب ارائه می شود. هرگز فراموش نکنید با توجه به ایجاد تغییرات جدی در عمل‌های زیبایی و ترمیمی صورت و گاهی غیر قابل برگشت مراجعه به جراح پلاستیک خوب در تهران بسیار ضروری است.

در نظر داشته باشید که جراحی پلاستیک از جمله جراحی‌های بسیار حساس محسوب می‌شود که تخصص و تجربه جراح شرط اصلی موفقیت‌آمیز بودن جراحی است.

زیرا در صورتی که جراح فاقد ویژگی‌های یک جراح متخصص و باتجربه باشد، نه تنها انتظار نتایج مطلوب و قابل قبول وجود ندارد، چه بسا خطرات و عوارض بسیار خطرناکی می‌تواند پیامد یک جراحی غیر ایمن و غیر اصولی باشد.

از این رو به متقاضیان بهترین جراح پلاستیک در تهران توصیه می‌کنیم در انتخاب جراح نهایت دقت را داشته باشند و با تحقیق کامل جراح مورد نظر خود را انتخاب کنند.

منبع: وبسایت رجبپور

علاقه های موفقیت و راه های موفقیت...
ما را در سایت علاقه های موفقیت و راه های موفقیت دنبال می کنید

برچسب : جراح پلاستیک, نویسنده : رفیعی celloff بازدید : 154 تاريخ : 20 تير 1401 ساعت: 18:5

خرید پارکت لمینت را می توان یکی از بهترین ایده هایی دانست که برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی منزل می توان از آن استفاده کرد.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

پارکت لمینت ها هم زیبا هستند و محیط منزل را دنج تر و صمیمی تر جلوه می دهند و هم معایب سایر کفپوش های رایج در دکوراسیون داخلی را ندارند. بنابراین اگر بودجه محدودی دارد و قصد دارید تنها با تغییر برخی از عناصر به دکوراسیون منزلتان جانی تازه ببخشید حتماً خرید پارکت لمینت را در نظر داشته باشید. اگر به دنبال راهنمای انتخاب و خرید پارکت لمینت هستید، در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

خرید پارکت لمینت

پیش از آنکه بخواهیم به مبحث خرید لمینت بپردازیم بهتر است در ابتدا بدانیم که پارکت لمینت چیست؟ پارکت به پوشش هایی گفته میشود که معمولا از چوب و یا مشتقات آن ساخته می شوند و به اشکال مختلف قابل اجرا بر روی کف ساختمان میباشند. در گذشته بیشتر از مدل هایی که از چوب طبیعی بودند و در اشکال کوچک به صورت پازلی در کنار هم قرار میگرفتند استفاده میشد که آنها را با نام پارکت کف می شناسند؛ اما پارکت ها مشکلات فراوانی به همراه داشت که خرید پارکت لمینت جایگزین آن شد. از جمله آنها میتوان به تعمیر کردن و ساب و لاک زدن هر ساله اشاره نمود. اما امروزه با فناوری جدید انواع جدیدتری از کفپوش ها به بازار عرضه شده است که با نام پارکت لمینت یا لمینت کف شناخته می شوند. پارکت لمینت ها ظاهری بسیار شبیه به پارکت های تمام چوب دارند، با این حال مواد اولیه به کار رفته در آنها و مراحل پردازش و ساخت آنها کاملاً متفاوت است.

شرایط خرید پارکت لمینت

خوب قبل از اینکه اقدام به خرید پارکت لمینت کنید باید راجع به رنگ، متراژ، ضخامت و به طور کلی ویژگی های کلیدی این محصول آشنا شوید؛ در واقع دانستن این موارد به شما کمک خواهد کرد انتخاب محدودتر و درنهایت خرید پارکت بهتری داشته باشید، در ادامه به بررسی هر یک از این موارد خواهیم پرداخت.

انتخاب رنگ در خرید پارکت

پارکت لمینت ها در رنگ های متنوعی عرضه می شوند، شاید تا چند سال پیش خرید پارکت لمینت های تیره بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده بودند، اما اخیرا رنگ های روشن نیز جایگاه مناسبی برای خود پیدا کرده اند. رنگ های روشن و ملایم سفید، شیری، استخوانی، کالباسی و کرم از جمله رنگ های روشنی هستند که در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارند.

قهوه ای، گردویی و ماهاگونی نیز از جمله رنگ های تیره پارکت لمینت محسوب می شوند؛  کفپوش های رنگ تیره علی رغم اینکه بسیار شیک هستند، برای فضاهای بزرگ و پرنور هم مناسب هستند و اغلب در پذیرایی های لاکچری استفاده می شوند.

بهترین مدل ها در خرید پارکت
کفپوش لمینت را می توان از نظر شکل ظاهری و ویژگی های سطح به گروه های زیر تقسیم کرد. درواقع برای خرید پارکت لمینت می توان یکی از این موارد را در نظر گرفت.

طرح چوب: در این مدل سطح با روکش پوشیده می شود که آن را بسیار به چوب شبیه می کند، این نوع رایج ترین مدل موجود در بازار است.

های گلاس: در مدل های گلاس طی فرآیندهای خاصی سطح براق و درخشان می شود، به نحوی که در انواع مرغوب مثل آینه تصویر در آن مشخص است، استفاده از آن در فضاهای بزرگ و تالارها توصیه می شود.

برجسته (Embossed): در این نوع برجستگی های ریزی روی سطح را پوشانده و ضمن افزایش اصطکاک سطح که مانع سر خوردن فرش روی آن می شود ظاهری بسیار شبیه به چوب طبیعی دارد.

ساده: مدل ساده در ضمن سادگی جزو محبوب ترین پارکت لمینت ها می باشد و بدون طرح بوده و سطح صیقلی دارد.

شیاردار یا V-Groove: این محصول در ساختار خود میان هر یک از تایل ها درز یا شیار مشخصی وجود دارد، البته در مدل های دیگر نیز شیار وجود دارد با این تفاوت که در پارکت های وی گروو شیار ها کاملاً واضح است.

تفاوت پارکت و لمینت

به طور کلی تفاوت پارکت و لمینت را می توان از جنبه های مختلفی بررسی کرد. در ادامه سعی داریم با برخی از این تفاوت ها آشنا شویم.

جنس پارکت لمینت و پارکت کف

پارکت نوعی از کفپوش است که به طور کامل از چوب طبیعی ساخته شده است و روی آن فرآیندهای دیگری انجام نمیشود؛ فقط چوب درخت را به الوار تبدیل کرده و سپس به ابعاد مناسب برش می دهند و آن را با چسب به کف می چسبانند.

البته در نهایت سطح کار را با ساب و لاک می پوشانند، این نوع پارکت نیازمند نگهداری ویژه می باشد و به دلیل قیمت بالای آن از محبوبیت بالایی برخوردار نیست؛ در مقابل پارکت، لمینت قرار دارد که دارای ساختار چندلایه بوده و برخلاف پارکت از چوب طبیعی تهیه نشده است.

سطح با لایه ای پرینت شده مشابه چوب طبیعی پوشانده می شود که آن را بسیار شبیه به چوب می کند، لبه های لمینت دارای برجستگی ها و فرورفتگی هایی ست که اصطلاحاً به آن کلیک گفته می شود.

تفاوت در نحوه نصب لمینت کف و پارکت

به عقیده بسیاری از کارشناسان حوزه ساخت و تولید؛ مهم‌ ترین تفاوت پارکت و لمینت در نحوه‌ نصب میباشد، به این صورت که برای نصب پارکت باید از چسب مخصوصی استفاده شود که اینکار در صورت ماهر نبودن نصاب، دردسرهای زیادی را به همراه خواهد داشت؛ بعد از اینکه چسب خشک شد سطح پارکت را ساب زده و بعد یک لایه لاک روی آن اجرا میکنند، تقریبا ۲۴ ساعت بعد از اجرای پارکت میتوان وسایل منزل را روی آن چید.

اما لمینت‌ ها برای اجرا نیازی به چسب ندارند زیرا این محصولات در اطرف خود شیارهایی به نام کلیک دارند که به صورت نر و ماده درون هم قرار میگیرند و قفل میشوند، در نتیجه میتوان سطح وسیعی را خیلی سریع و بدون دردسر لمینت کرد، از طرفی به خاطر اینکه برای نصب آن‌ ها از چسب استفاده نمیشود به راحتی میتوان آن‌ ها را جمع و در جای دیگری دوباره نصب کرد.

قیمت پارکت و قیمت لمینت

به طور کلی به این دلیل که پارکت از چوب خام تهیه می شوند پس تعجبی ندارد که قیمت پارکت بالاتر از قیمت لمینت باشد. لمینت کف از فیبر با چگالی بالا تهیه می شوند و به همین دلیل با قیمت مناسب تری عرضه می شوند. به همین دلیل است که خرید پارکت را به افرادی توصیه می کنیم که بودجه محدودتری دارند.

نکاتی مهم خرید پارکت لمینت

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید به مغازه دکوراسیون مراجعه کرده و فروشنده با چرب زبانی از عدم آگاهی شما استفاده کرده و جنس بی کیفیت را با قیمت بسیار بالا به شما بدهد در این شرایط میتوان گفت خرید اینترنتی و اطلاع از نظرات کاربران و اعتماد کرد به برند اینترنتی یک شرکت بسیار بهتر خواهد بود؛ در ادامه سعی می کنیم با دادن یک سری اطلاعات مفید شما را در زمینه لمینت پارکت کمک کنیم.

هنکام خرید پارکت لمینت توجه داشته باشید که بسیاری از فروشگاه ها هیچ گونه تعهدی نسبت به خریدار ندارند و در صورت هرگونه اشکال احتمالی، هیچ گونه موضوعی را قبول نمی کنند. به همین دلیل سعی کنید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و ترجیحا قبل از شروع کار با فروشگاه نمونه کارهای قبلی آن ها را ببینید؛

منبع: دکورچوب

علاقه های موفقیت و راه های موفقیت...
ما را در سایت علاقه های موفقیت و راه های موفقیت دنبال می کنید

برچسب : پارکت لمینت, نویسنده : رفیعی celloff بازدید : 169 تاريخ : 18 تير 1401 ساعت: 3:3

بیش از ۶ سال بیسیم‌چی جبهه‌ها بوده و در خط مقدم ۴۰ عملیات از جمله «والفجر»، «خیبر»، «بدر»، «کربلا» و... حضور داشته.

 

از آن روزهای جبهه و جنگ، یک دنیا خاطره، صدها ساعت تصویر مستند و ده‌ها تیر و ترکش برایش به یادگار مانده است. در تلفن همراهش، عکس برادر شهیدش و همچنین شهیدان همت، باقری و ده‌ها شهید دفاع مقدس، به همراه صدای رزمنده‌ها که از بیسیم ضبط شده و مارش عملیات جنگی را ذخیره کرده و با آنها زندگی می‌کند. در آستانه هفته دفاع مقدس، ساعتی مهمان «شمس‌الدین معزی» مستندساز دفاع‌مقدس و راوی اردوهای «راهیان نور» شدیم. این رزمنده هم‌محله‌ای با روی باز در دفتر کارش که بیسیم، خمپاره و کلی یادگاری‌های دوران جبهه را نگه داشته، پذیرایمان شد.  

روزگاری بیسیم‌چی جبهه‌ها بوده و صدها ساعت صدای ضبط شده بچه‌ها را از آن روزها به یادگار دارد. او که مثل خیلی از رزمنده‌ها آرزویش شهادت بوده، می‌گوید: «بارها تیر و ترکش خوردم و مجروح شدم اما شهید نشدم؛ فکر می‌کنم دلیلش این بود که صدای بچه‌ها را به نیت اینکه بعدها آنها را بشنوم و با آنها برنامه بسازم ضبط می‌کردم؛ حتماً خدا هم گفته «تو اگر واقعاً می‌خواهی شهید بشوی؛ چراداری برای آینده این صداها را ضبط می‌کنی؟ ‌»

 آرمانش زنده نگه داشتن یاد شهدا و معرفی جبهه و جنگ به نسل جدید است و کارنامه‌اش پر است از برنامه‌های مستند با موضوع جبهه و جنگ برای همین همه جا از او به نام مستندساز دفاع‌مقدس یاد می‌کنند. معزی با اینکه حرفه اصلی‌اش مستندسازی است، اما در غواصی و اسکله‌سازی مهارت و تجربه دارد، استاد کارهای فنی ساختمان مثل نقاشی، ‌گچکاری و... است و حتی ۶ ماه در شیرینی‌پزی کارکرده و دستی در آشپزی و شیرینی‌پزی دارد.  

روایت شهدای محله در مستند «آبروی کوچه‌ها»  

مستندساز هم‌محله‌ای که متولد و بزرگ شده محله کوهک (شرکت واحد سابق) است، در ساختن مستندهایش شهدای محله را از یاد نبرده و در مستند «آبروی کوچه‌ها» آنها را معرفی کرده است. او در این‌باره می‌گوید: «مستند «آبروی کوچه‌ها» روایت زندگی شهدای محله‌ها از زبان هم رزمان و خانواده شهید است.

برای ضبط این برنامه به خانه شهدا می‌رفتیم و از خانواده و همرزمان شهید، درباره زندگی و خاطراتش می‌پرسیدیم، سپس متنی تهیه می‌کردیم و فردای آن روز بعد از نماز مغرب از اهالی محله می‌خواستیم جلو خانه شهید جمع شوند، سپس با حضور خانواده و همرزمان شهید زندگینامه و خاطرات شهید راروایت می‌کردیم.» معزی ادامه می‌دهد: «دراین مجموعه که در ۸۰ قسمت از تلویزیون پخش شد و مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفت، زندگینامه شهدای محله از جمله شهید «محمدعلی نقاشیان» که از همکلاسی‌ها و شهید «زفرقندی» که از دوستانم بودند و همین‌طور شهید «سلمان طرقی» که فرمانده‌ام بودند روایت کردم.» 

باید هویت کوچه‌های قدیمی را حفظ کنیم 
کودکی‌اش را در یکی از کوچه‌های قدیمی محله که حالا سال‌هاست به نام برادر شهیدش «محمود معزی» مزین شده گذرانده. از این‌رو یکی از دغدغه‌هایش زنده نگه داشتن هویت کوچه و محله‌های قدیمی است و این موضوع را به‌صورت طرحی به شهرداری منطقه ۴ ارائه داده است.  

در این‌باره می‌گوید: «از شهرداری منطقه درخواست کردم در محله‌ها و کوچه‌های قدیمی با نصب یک بنر فراخوان بزنند که هرکسی عکس قدیمی از کوچه دارد بیاورد. مثلاً یکی جلو در خانه‌اش عکس گرفته اما نمایی از کوچه در عکس دیده می‌شود. سپس بهترین عکس را سر کوچه نصب کنند. این کار به نظرم خیلی جذاب است. هرکسی وارد کوچه می‌شود می‌فهمد مثلاً ۵۰ سال پیش این کوچه چه شکلی بوده... این‌طوری هویت کوچه‌ها و محله‌های قدیمی حفظ می‌شود.» 

این رزمنده دفاع‌مقدس درباره طرح «یادمان شهدای محله» که با هدف یادبود نام و یاد شهدا به شهرداری منطقه ارائه داده هم این‌طور می‌گوید:‌ «به شهرداری منطقه گفتم برای زنده نگه داشتن نام شهدا می‌شود در هر خانه‌ای که شهید در آن زندگی می‌کرده یک پلاک زد و رویش نام و مشخصات شهید را نوشت.»

معرفی فوری
 شمس‌الدین معزی 
 متولد: ۱۳۴۴ در محله شرکت واحد (کوهک)
 بیسیمچی باسابقه ۷۵ ماه حضور در جبهه 
 مستندساز دفاع‌مقدس 
 آثار(پخش شده از تلویزیون) :مستند «پرواز با یک بال»، «بچه‌های مدرسه»، «آبروی کوچه‌ها» در شبکه پنج، ‌»، «راه ناتمام»، «تبسم‌های نورانی»، «کهنه سرباز»، «خاطرات ۶۰ ثانیه ای». 
معزی سه فیلم «لشکر کباب پزها»، «شیدا» و «موتور سپاه» را در دست تهیه دارد.

خاطرات شیرین محله «شرکت واحد»  
این مستندساز که در محله کوهک که در قدیم به دلیل وجود شرکت واحد اتوبوسرانی به نام شرکت واحد معروف بود، به دنیا آمده، از محله و خاطرات دوران کودکی‌اش این‌طور می‌گوید: «محله شرکت واحد یک محله آرمانی بود. همه خانه‌ها ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری و یک طبقه بود. هر خانواده ۷‌ـ ۸ تا بچه داشت. از صبح تا شب در کوچه با بچه‌ها فوتبال بازی می‌کردیم و حتی یک ماشین هم از وسط بازی ما رد نمی‌شد چون آن وقت‌ها کسی ماشین نداشت.

دیوار حیاط کوتاه بود از نرده و نیزه روی دیوار هم خبری نبود. مادرهایمان با هم مثل خواهر بودند. از همدیگر نان و پیاز و سیب‌زمینی و... قرض می‌کردند. شب‌ها همه همسایه‌ها توی حیاط شام می‌خوردند.» او که از یادآوری خاطرات کودکی سر شوق آمده، ادامه می‌دهد: «یادم است همسایه دیوار به دیوارمان شیشه ترشی را روی دیوار می‌گذاشت. شب موقع شام که می‌شد مادرم را از توی حیاط صدا می‌زد و می‌گفت «مهین خانم ترشی می‌خوای از رو دیواربردار و...»

شب‌های بهار و تابستان توی حیاط یا پشت‌بام جا می‌انداختیم و می‌خوابیدیم. بابام یک رادیو داشت و شب‌ها قبل خواب یک سریال پلیسی رادیویی گوش می‌داد. یادم است حسین آقا همسایه‌مان داد می‌زد «اصغر... ر. صداشو زیاد کن ببینیم بقیه ش‌چی شد... د.» همسایه‌ها یکدل بودند. مثل الان مردم دنبال چشم و همچشمی نبودند. آن موقع سطح زندگی همه‌مان یکی بود. کسی به دیگری فخر نمی‌فروخت. در محله ما باباهایمان همه در شرکت واحد کارمی‌کردند یا راننده بودند یا تعمیرکار یا بلیت‌فروش و... و.

در دنیای کودکی زندگی شیرینی داشتیم. تلخ‌ترین خاطره‌مان این بود که مادرمان وسط بازی بگوید «برو نون بگیر... ر.» معزی از اهالی محله هم این‌طور می‌گوید: «در محله همه جور آدمی داشتیم. از جوان‌های خوب و معتقد که خیلی‌هایشان به جبهه رفتند و شهید شدند تا دزد سابقه‌دار و فروشنده موادمخدر اما با اینکه در خانه‌ها باز بود و دیوارها کوتاه، یک ریال از خانه‌ای گم نمی‌شد.» 

جوان‌ها را با مفاهیم جبهه و جنگ آشنا کنیم 
راوی جبهه و جنگ که حافظه بسیار خوبی دارد و در اردوهای «راهیان نور» روایتگر خاطرات و رشادت‌های رزمندگان بوده می‌گوید: «جوانان تحت تأثیر روایتگری‌های راهیان نور قرار می‌گیرند و برایشان مهم است در دفاع‌مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است. با معرفی درست شهدا به نسل جوان می‌توانیم از آنان به‌عنوان الگو استفاده کنیم.» او تأکید می‌کند: «برای فرهنگسازی باید روی بچه‌ها کار کنیم، آنها باید با مفاهیم جنگ و دفاع‌مقدس و ارزش‌ها آشنا شوند. من خودم یک شیوه روایتگری برای بچه‌ها ابداع کرده‌ام که مثل بازی با بیسیم برای بچه‌ها جذاب است.» 

علاقه های موفقیت و راه های موفقیت...
ما را در سایت علاقه های موفقیت و راه های موفقیت دنبال می کنید

برچسب : شهدا, نویسنده : رفیعی celloff بازدید : 160 تاريخ : 10 تير 1401 ساعت: 20:4

اینورتر یا کنترل دور موتور Hyundai از تجهیزات الکتریکی محافظت می‌کند. سایت هیوندا مارکت با ارائه انواع اینورتر، قصد دارد تا به مشتری‌های خود قطعات اورجینال، باکیفیت و کاربردی عرضه کند.

 با ما همراه باشید تا به معرفی سایت و محصولات سایت اینورتر هیوندای بپردازیم.

معرفی سایت هیوندای مارکت

در سایت نمایندگی اینورتر هیوندای محصولاتی مانند تجهیزات مسکونی تا عمومی، صنعتی و کارخانه‌‌ای عرضه می‌شود. تمام این محصولات کاربردهای متنوع و گوناگونی دارند. این سایت ایمنی محصولات خود را تضمین می‌کند که به معنای ثبات بیشتر محصولات خواهد بود.

این مارکت علاوه بر اینورتر یک محصول بسیار عالی به نام کلید اتوماتیک هیوندای را در اختیار دارد. کلید اتوماتیک یا همان قطع کننده مدار، یک دستگاه ایمنی الکتریکی است. این محصول برای محافظت از مدار الکتریکی در برابر آسیب‌هایی که ممکن است به علت جریان اضافه یا اتصال کوتاه پیش آید؛ کارایی دارد.

برای برقراری ارتباط با این سایت، می‌توانید از شماره 02133974677 یا آدرس ایمیل این تیم، به نشانی [email protected] استفاده کنید.

امکان مراجع حضوری به آدرس تهران، لاله زار شمالی، کوچه پیرنیا 1، پلاک 10 وجود دارد.

معرفی محصولات سایت اینورتر هیوندای

اینورتر هیوندای، دوام بالا و کنترل گشتاور بسیار عالی دارد. دوام و گشتاور بالا باعث شده تا در شرایط بار مختلف، عملکرد روان کل سیستم تضمین شود. این فناوری کنترل برداری بدون سنسور برای بهینه سازی کار تجهیزات صنعتی بسیار‌ کاربرد دارد و از طریق آن می‌توان میزان کیفیت و کمیت را تضمین کرد.

از دیگر‌ مزیت‌های آن می‌توان به برنامه نویسی آسان، قیمت عالی و ابعاد جمع و جور آن اشاره کرد. به علت داشتن گواهینامه‌هایی همچون (CE، UL / cUL) که با استانداردهای بین‌المللی مطابقت دارند، باعث شده بتوان این محصول را برای تجارت جهانی آماده کرد.

به طور‌ کلی ویژگی عمومی محصولات اینورتر هیوندای به صورت زیر است:

  • طراحی ساده
  • قابلیت‌های گوناگون و‌ متنوع
  • تطبیق با انواع مختلف کاربری‌ها
  • کارایی بسیار ساده و آسان
  • قابلیت اطمینان زیاد
  • بازدهی بالا
  • انعطاف پذیری زیاد و استاندارد

انواع محصولات اینورتر هیوندایN700E ،N700 ،N800S  و N800A هستند. در ادامه مقاله به طور مفصل آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

اینورتر هیوندای N700E

اینورتر هیوندای N700E گشتاور بالا در مدارات با سرعت بسیار پایین دارد. در این محصول قابلیت کنترل سرعت موتورها با استفاده از تکنولوژی تیونینگ پیشرفته وجود دارد. بهبود عملکرد PID کنترل و سیستم احیاء ترمز توکار از دیگر ویژگی‌های این محصول است. خوب است بدانید که تعمیرات و نگهداری آن بسیار راحت و آسان خواهد بود.

مشخصات اینورتر هیوندای سری N700E

  • محدوده توان 4 . 0 – 350 کیلو وات
  • مبداء تقویت 1 فاز 230 ولت 3 فاز 440 ولت
  • محدوده فرکانس خروجی 01 . 0 – 400 هرتز
  • زمان شتاب / کاهش سرعت 1 . 0  – 3000 ثانیه
  • ظرفیت اضافه بار 150%
  • بخش ترمز BRD داخلی تا 22 کیلو وات
  • کنترلر داخلی PID
  • درگاه بازرسی دیجیتال با پتانسیومتر (مانیتورینگ وضعیت موتورها)
  • قابلیت اتصال کنترلر PLC
  • فیلتر EMC یکپارچه در کلاس A

اینورتر هیوندای N700

اینورتر هیوندای N700 یک کنترل دور موتور Hyundai بدون سنسور بسیار پیشرفته در سرعت‌های بسیار پایین و کند است. عملکرد بی‌نظیر آن در کنترل سرعت و گشتاور را نباید فراموش کرد. قابلیت گسترش کارکرد کنترل چند سرعته و بهبود عملکرد ترمز DC از دیگر ویژگی‌‌های این سری اینورتر است.

ویژگی علملکرد پایدار ترمز خارجی برای آسانسورها و جریان و ولتاژ با کیفیت، آن را به یک اینورتر عالی تبدیل کرده است.

مشخصات اینورتر هیوندای سری N700

  • گستره توان از 5 .5 تا 132 کیلو وات
  • منبع تغذیه 380 – 480 ولت +/- 10% 50/60 هرتز
  • محدوده فرکانس خروجی 01 . 0  400 هرتز
  • زمان شتاب / کاهش سرعت  1 . 0 – 3600 ثانیه
  • ظرفیت اضافه بار 150% به مدت 60 ثانیه
  • بخش ترمز BRD داخلی تا 22 کیلو وات
  • کنترل برداری بدون حسگر
  • کنترلر داخلی PID
  • پنل کنترل دیجیتال با پتانسیومتر، قابل جابجایی
  • کنترل از راه دور

اینورتر هیوندای N800S

اینورتر هیوندای N800S در نوار نقاله، پرس، کمپرسور، دستگاه های بسته بندی، پمپ و فن جرثقیل، بالابر، آسانسور و... قابل استفاده است. سری N800S دارای خازن‌های فویل پلاستیک با طول عمر بسیار بالا، کاربردهای ویژه و چوک DC به منظور کاهش هارمونیک‌ها است. این سری می‌تواند از شبکه‌های صنعتی همچون مدباس، اترنت، پروفی باس و‌... پشتیبانی کند.

جالب است بدانید که تعداد ورودی و خروجی‌های آن نسبت به محصولات دیگر اینورتر افزایش پیدا کرده است. ریل DIN داخلی و ابزار کپی پارامتر MCA از ویژگی‌هایی هستند که زمان راه‌اندازی این محصول را کمتر می‌کنند.

مشخصات اینورتر هیوندای سری N800S

  • کاست بازه زمان چرخه به حداکثر رساندن عملکرد کنترلی درایو
  • رابط داخلی RS485
  • 200 ولت کلاس MR7، 400 ولت کلاس MR6 – 9
  • با ماژول های اختیاری
  • پایانه‌های دسترسی آسان

 

اینورتر هیوندای N800A

این محصول تاییدیه‌های معتبر اروپایی و استاندارد IEC61000-3-12 دارد. برای پارامترهای تخصصی و پیشرفته طراحی شده است. به منظور کاهش هارمونیک های ورودی مجهز به چوک DC بوده و در آن برای بالابردن عمر دستگاه از خازن‌های فویل پلاستیک استفاده کردند.

دارای کی پد گرافیکی است که قابلیت جست و جو، تنظیم سریع و رسم منحنی‌های کاری را دارد.

به علت قابلیت وسیع پارامترها و نرم افزارهای تخصصی گوناگون اغلب در مصارف صنعتی می‌توان آن را استفاده کرد.

مشخصات اینورتر هیوندای سری N800A

  • انطباق با استانداردهای جهانی
  • Modbus TCP و Modbus RTU داخلی
  • Profinet I/O یا IP Etheet به خاطر گزینه نرم افزاری
  • Safe Torque Off، Safe Stop1 و ATEX
  • مطابقت EMC با فیلتر RFI یکپارچه، چوک DC یکپارچه
  • فشرده IP54 / UL Type12 با اثری مانند IP21 / UL Type1
  • نصب ساید بای ساید به جهت IP54 / UL Type12
  • I/O استاندارد + 3 اسلات رایگان
  • گزینه های فیلدباس، قابلیت PLC داخلی
  • راندمان بالا > 97 % + بهینه سازی انرژی، شمارنده انرژی

مزایای استفاده از اینورتر هیوندای

هنگام استفاده از اینورتر هیوندای می‌توانید مزایا و امکانات زیر را دریافت کنید:

  • کاهش مصرف انرژی و برق مصرفی
  • ایجاد گشتاور بالا
  • افزایش طول عمر
  • جریان راه اندازی پایین تر
  • پیشگیری از شوک‌های الکتریکی روی شبکه برق
  • کاهش جریان استارت
  • پیشگیری از تنش‌های ایجاد شده بر روی تجهیزات مکانیکی و استهلاک ادوات مکانیکی
  • کاهش دور موتور
  • کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیر ادوات

جهت خرید و مشاوره تجهیزات کلید اتوماتیک می توانید به لینک زیر مراجعه کنید!

https://iusnews.ir/fa/news-details/428189/

در آخر

به طوری کلی این محصولات برای بهینه سازی تهجیزات طراحی شدند تا کیفیت آنها را بالا ببرند. امید است با معرفی سایت و محصولات سایت اینورتر هیوندای شما را در انتخاب محصول مورد نظرتان راهنمایی کرده باشیم.

 

 

علاقه های موفقیت و راه های موفقیت...
ما را در سایت علاقه های موفقیت و راه های موفقیت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رفیعی celloff بازدید : 146 تاريخ : 7 تير 1401 ساعت: 20:4